Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2012 22:09 - Тревожно сам
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 3586 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
на Г.Г.

Сега съм сам, нищожно сам, тревожно сам съм...
Дори не знам, съвсем не знам, не знам защо ли,
защо внезапно животът просто прекъсна танца
и за повторен така и никой не ме помоли?
Нима позьор и лош танцьор съм бил навярно,
че в две очи така личи, личи тегоба?
Уж бях галантен, неподражаем и имах чар, но
това не стига...И всяка радост се плаща с глоба!

Не ми изнася, не ми понася, не ми отива
да те виня, да се виня, а сам невинен
да слушам как без мен твърдиш, че си щастлива
и да си казвам-не боли! И...ще премине...
Финал нелеп! Не бях ли с теб, не бях ли верен
на твоя смях, на твойта плът, на хубостта ти?
Сега задрасквам, обзет от гняв, с флумастер черен
неповторимите ни спомени и дати...

Сега съм слаб, позорно слаб, по-слаб от вейка,
а уж съм мъж, какъв ти мъж, не знам какво съм
щом над леглото на любовта ни виси жалейка,
не кадър сватбен и в мен витае духа на просяк?...
Градът е чужд, градът е пуст, не онзи град е,
познаващ всяка целувка наша на всяка пряка...
Ще осъзная, към теб, че няма днес път обратен
но там отсреща една надежда ще ме дочака!

Милена Белчева





Гласувай:
6



1. анонимен - Не зная
09.07.2012 11:43
дали си добра поетеса, но като прочете нещо твое , на човек му става приятно и замислено.
Дано това , което си описала не си го преживяла ти, макар че понякога от изгореното минало се ражда прекрасно настояще.
Стойчо
цитирай
2. анонимен - Аз знам. Суперпоетеса е. Чети на...
09.07.2012 14:56
Аз знам. Суперпоетеса е. Чети назад. Само че е малко дистанцирана от аудиторията.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 1999933
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031