Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 10:44 - Прясно мляко за фина фигура
Автор: gastronom Категория: Хоби   
Прочетен: 2155 Коментари: 0 Гласове:
5



Прясно мляко за фина фигура
Пълноценна диета предлага сайтът “Розали”. Спазва се 2 седмици и обещава смъкване на 2-3 килограма.

Понеделник

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко.

Обяд: 100 г сирене, салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 чаша топло мляко. Следобедна закуска:2-3 мандарини.

Вечеря: 3 варени картофа, салата от червено цвекло със счукани орехи, 1 филийка пълнозърнест хляб.

Вторник

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко. Втора закуска: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед.

Обяд: 250 г варена риба, 2 варени картофа, зелена салата. Следобедна закуска:1 ябълка.

Вечеря: зелева салата с моркови, 1 твърдо сварено яйце, 1 чаша топло прясно мляко.

Сряда

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко. Втора закуска: 50 г сирене, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб.

Обяд: 200 г печено пилешко месо без кожата, салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 чаша фреш от портокал. Следобедна закуска:1 банан.

Вечеря: 150 г картофено пюре, 100 г сирене, 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 чаша прясно мляко.

Четвъртък

Закуска: 1 чаша фреш от портокал. Втора закуска:1 препечена филийка пълнозърнест хляб, 50 г сирене.

Обяд: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед, 1 парче варено нетлъсто месо. Следобедна закуска:1 морков.

Вечеря: 100 г варен ориз, салата, 1 чаша прясно мляко.

Петък

Закуска: 1 чаша кисело мляко.Втора закуска: 1 банан.

Обяд: 1 кюфте от нетлъста кайма на скара, 2 варени картофа, 1 чаша билков чай без захар. Следобедна закуска: 1 чаша фреш от грейпфрут.

Вечеря: плодова салата с мед.

Събота

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко. Втора закуска: 1/2 купичка сварена елда с 1 лъжичка мед.

Обяд: 2 варени картофа, 1 парче печено нетлъсто месо. Следобедна закуска: 1 портокал.

Вечеря:1 00 г варен ориз, зелева салата с моркови.

Неделя

Закуска: 1 чаша топло прясно мляко. Втора закуска: 1 купичка варен ориз с прясно мляко и 1 л мед

Обяд: 200 г печена риба, 2 варени картофа. Следобедна закуска: 1 ябълка.

Вечеря: 1 нетлъста печена пържола, салата от сезонни зеленчуци по избор, 1 филийка хляб.
автор: Труд,



Тагове:   диета,   отслабнете,


Гласувай:
5
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gastronom
Категория: Рецепти
Прочетен: 1774692
Постинги: 316
Коментари: 396
Гласове: 7316